אחיות לילה | iSavta
אחיות לילה
banner-img

הרשמת מטפלים בתאגיד ב-800 שח בלבד!

רק דרך iSavta - השירות ניתן בין רעננה בצפון לראשון לציון בדרום וכולל את ירושלים והסביבה

קשישים ומבוגרים רבים נמצאים במהלך היום במועדונים ייעודיים, בחוגים שונים, עם בני משפחה ועם מטפלים סיעודיים המבקרים אותם מטעם חברות סיעוד או המוסד לביטוח לאומי, ודווקא בלילות, כאשר הקשיש נמצא במצב הכי רגיש עבורו מבחינה סיעודית, רפואית ונפשית, הוא לגמרי לבדו וחסר אונים כך שבחינת אפשרות להשגחת לילה על ידי אחיות לילה מיומנות ומקצועיות היא בחינה שיכולה להיות קריטית ומשמעותית לאיכות חייו ולבריאותו.

 

טיפול מציל חיים

לאחות לילה שנמצאת עם הקשיש בבית יש את האפשרות להעניק טיפול מציל חיים במהירות, להזעיק כוחות הצלה, לתת תרופות וזריקות בשעות ובזמנים ספציפיים, לבצע בדיקות ולדאוג, בכל רגע, לשינוי במצבו של הקשיש במהלך הלילה. חשיבות גדולה צריך לייחס לאופי ולהתנהגות של אחות הלילה הסיעודית, בין אם היא פרטית, כלומר, התקבלה לעבודה על ידי הקשיש או על ידי בני המשפחה, ובין אם היא "שליחה" של חברת הביטוח או של שירות סיעודי כחלק מהזכויות המגיעות לקשיש. הסובלנות והסבלנות צריכים להיות נר לרגלי כל מטפלת בקשישים והרגישות למצבם ולצרכיהם חייבת לעמוד בראש מעייניה ובראש דאגותיה, מומלץ בחום לבקש המלצות מלקוחות קיימים או מלקוחות בעבר ולתהות על קנקנה וחשוב מכך, מומלץ להפגיש את האחות עם הקשיש ולראות את האינטראקציה ואת החיבור ביניהם, הם יעבירו שעות ארוכות ביחד וכדאי שיחבבו זה את זו. חשוב ביותר גם לבחון את ניסיונה המקצועי של האחות, לראות את התעודות המעידות על הכשרתה ולוודא כי היא אכן רשומה בפנקס האחיות המורשות לעבוד בסיעוד במשרד הבריאות.

 

אחות לילה ומטפלת סיעודית

אחות לילה יכולה להיות מטפלת סיעודית הנמצאת עם הקשישים בביתם או ליד מיטתם במהלך שעות הלילה או כזו הנמצאת במרחק קריאה, הזמנה או שיחת טלפון ויכולה להגיע עד לבית הקשיש ולטפל במה שמצריך טיפול ולחסוך בכך זמן יקר של הזמנת מד"א, נסיעה לביה"ח ועיכוב במתן טיפול רפואי ראשוני. לעיתים עולה גם הצורך בשירות אחות לילה גם לאחר פרוצדורה רפואית מורכבת כמו ניתוח בגלל החשש מתופעות לוואי, סיבוכים וצרכים תרופתיים וקליניים שעלולים לצוץ.

 

אין ספק כי, בהשוואה לאחיות בקופות החולים ובבתי החולים, למושג אחות לילה יש משמעות קרובה יותר לבת משפחה מסורה. כזו שאינה עוזבת לרגע את ההורה הקשיש, דואגת לו ולמחסורו, מטפלת בו בנאמנות ובמסירות ודואגת שיהיה לו נעים, שקט ובטוח גם בלילות הבודדים, הקרים והחמים.

 

בקישור זה ניתן למצוא מטפלים ומטפלים ללילות, כחלק מרשימת המטפלים הסיעודיים.

שיתוף

קרא עוד אודות טיפול בקשישים

סיוע למטופלים במצב סיעודי בעת המלחמה

טיפול בקשישים

סיוע למטופלים במצב סיעודי בעת המלחמה

קראו עוד
משרות פתוחות באייסבתא - הצטרפו לצוות שלנו!

טיפול בקשישים

משרות פתוחות באייסבתא - הצטרפו לצוות שלנו!

קראו עוד
המדריך לחסכון בהוצאות טיפול סיעודי של בן משפחה

טיפול בקשישים

המדריך לחסכון בהוצאות טיפול סיעודי של בן משפחה

קראו עוד
⁨מטופלים מבוגרים ומטפלים סיעודיים - התמודדות עם נגיף הקורונה⁩

טיפול בקשישים

⁨מטופלים מבוגרים ומטפלים סיעודיים - התמודדות עם נגיף הקורונה⁩

קראו עוד

קבלו את הניוזלטר של הסבתא

השארו בקשר!