חשיבות ביקור רופא בבית | iSavta
חשיבות ביקור רופא בבית
banner-img

ביטוח רפואי למטפלים זרים במחירים הנמוכים בארץ

שיתוף פעולה ייחודי המאפשר לכם לקבל את השירות המהיר והאיכותי ביותר, המחירים הנמוכים ביותר, בכל רחבי הארץ

הבריאות, במיוחד עבור ישראלים, היא חיונית וחשובה מאוד. אף אחד מאיתנו לא יכול להסתובב, במדינתנו שטופת השמש, ללא ביטוח בריאות ממלכתי וחברות בקופת חולים כלשהי. מצבה של הבריאות משמעותית אף יותר עבור קשישים ומבוגרים אשר נוטים להיפצע, לחלות ולהידבק  בתדירות יותר גבוהה בכל במיני וירוסים וחיידקים עקב היחלשות מערכת החיסון שלהם ולכן הם נדרשים לפיקוח קפדני יותר. צריך בדיקות קבועות על מנת לבדוק את  המדדים החיוניים ואת מצבם הפיזי והקרדיולוגי.

 

ביטוח רפואי

כחלק משמירה על בריאות הקשישים והיכולת לשמור עליהם חסונים ובריאים ככל הניתן, יש להקפיד על ביקורים קבועים ותכופים אצל אחות או רופא משפחה. מומלץ לעשות ביטוח רפואי פרטי או דרך קופת החולים, הסדר של ביקור רופא בבית .מיוחד כאשר הקשיש נמצא במצב פיזי שאינו מאפשר לו ניידות. הקושי להתנייד מביא, בהרבה מהקרים, לידי הימנעות מבדיקה או מטיפול חיוניים וכך מתחיל לו מעגל של הזנחה בריאותית, התדרדרות, אשפוזים ותרופות נוספות ויקרות, שצריך לקנות ולצרוך.

 

הדרכה מקצועית לקשיש בביתו

חשיבות ביקור רופא בבית היא משמעותית בשביל לקבל הדרכה מקצועית לגבי הדברים להם זקוק המטופל הקשיש בביתו, בין אם זה מעקה בטיחות במסדרון, שטיחון נגד החלקה באמבטיה, כיסא גלגלים או מיטה מיוחדת ומתכווננת למניעת פצעי לחץ או כאבים אורטופדיים למיניהם. מסמך רפואי רשמי וחתום של רופא שהגיע, ביקר וראה בעיניו את תנאי המחיה של הקשיש, יכול לסייע מאוד בכל הגשת תביעה כנגד חברת הביטוח, קופת החולים או המוסד לביטוח לאומי. ההוצאה עבור רופא עד הבית היא לא זולה, אך כשעושים זאת דרך הקופות מקבלים מחיר הרבה יותר זול ובכל אופן חשוב לא לקחת את הסיכון ולהזמין רופא.

 

רצוי וכדאי לבני משפחתם של הקשישים, ואם הדבר אפשרי אז גם לקשישים עצמם, לערוך סקר בין קופות החולים ולראות היכן הם מקבלים את ההסדר הטוב ביותר עבורם. ישנם גם ארגונים ועמותות שיכולים להתייעץ איתם בנושא בעיות בריאותיות. בנוסף ישנם ביטוחים פרטיים שמכסים דברים אחרים שהקופות לא מציעות. התארגנות מתאימה וביקור רופא בבית תוכל להבטיח שגם הקשישים, וגם בני משפחתם, יוכלו להרגיש יותר בטוחים ולישון יותר טוב בלילה.

 

לסיכום אל תשחקו בבריאותכם ותשמרו עליה.

קראו גם על: חשיבות המחוות לקשישים

 

שיתוף

קרא עוד אודות טיפול בקשישים

סיוע למטופלים במצב סיעודי בעת המלחמה

טיפול בקשישים

סיוע למטופלים במצב סיעודי בעת המלחמה

קראו עוד
משרות פתוחות באייסבתא - הצטרפו לצוות שלנו!

טיפול בקשישים

משרות פתוחות באייסבתא - הצטרפו לצוות שלנו!

קראו עוד
המדריך לחסכון בהוצאות טיפול סיעודי של בן משפחה

טיפול בקשישים

המדריך לחסכון בהוצאות טיפול סיעודי של בן משפחה

קראו עוד
⁨מטופלים מבוגרים ומטפלים סיעודיים - התמודדות עם נגיף הקורונה⁩

טיפול בקשישים

⁨מטופלים מבוגרים ומטפלים סיעודיים - התמודדות עם נגיף הקורונה⁩

קראו עוד

קבלו את הניוזלטר של הסבתא

השארו בקשר!